Gyakran ismételt kérdések

A kis- és középvállalkozások a fő profilom, hiszen ezeknek a cégeknek egy olyan szolgáltatást tudok nyújtani, ami során nincs szükség egy főállású alkalmazottat felvenni, de a vállalkozások működését nagyban megkönnyíti, ha az adminisztrációs feladatok terhét leveszem a vállukról.

Jellemzően otthonról végzem a napi feladatokat, de igény, vagy gyorsan megoldandó probléma esetén Budapesten és a környező településeken lehetőség van a személyes megbeszélésre.

A megbízhatóságot és a diszkréciót természetesnek veszem és elengedhetetlen feltétele a munkámnak, ezt pedig szerződés formájában is garantálom a kedves ügyfeleknek.

A cégvezetés alapból sok teendővel jár, az adminisztrációs feladatok pedig csak nehezítik a dolgot – milyen jó lenne, ha valaki elvégezné ezeket a feladatokat, nem igaz? Sokan azonban nem szeretnének teljes állású alkalmazottat felvenni ezeknek a feladatoknak az elvégzésére, és itt jön képbe a virtuális asszisztens, aki bár otthonról, de ugyanolyan hatékonysággal elvégzi a cég olyan jellegű feladatait, mint például a számlázás, könyvelés, adatelemzés, vagy akár tartalomgyártás. Ráadásul csomagajánlat keretében még jobban megéri a virtuális asszisztencia igénybevétele, bónuszként ingyenes konzultációt is nyújtok.

Workflow Optimization is a cross platform message optimization app for all devices. Contact Us

Menü bezárása